Fotoutmaning #14 BARNASINNE
Hejsan Tjena!
Jag har valt "Barnasinne" som tema för den här veckans fotoutmaning. Tolkningen ar naturligtvis helt fri - ett sant barnasinne har ju inga granser for fantasin!
Bilderna ska vara inne senast 4:e juni och Vinnaren presenteras senast 6:e juni
Lycka till!
Tidigare ämnen:
Utmaningen #1 Något gammalt
Utmaningen #2 Något ungt
Utmaningen #3 Solljus
Utmaningen #4 Kyla
Utmaningen #5 Bekvämt
Utmaningen #6 Mod
Utmaningen #7 Vårkänslor
Utmaningen #8 Människor
Utmaningen #9 Glädje
Utmaningen #10 Sorg
Utmaningen #11 Action
Utmaningen #12 Färg
Utmaningen #13 Landskap
Regler:
Bifoga en bild som ni tycker representerar temat. Alla olika tolkningar av temat välkomnas.
Max storlek på bilden är 800x600 pix.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna".

Även en "fjortis" kan visa att barnasinnet finns kvar. Malin leker med lillebror Rasmus hemma i trädgården. Oftast fungerar det bra så länge inga kompisar är i närheten. Jag som deras mamma 40+, försöker också visa mina barn att barnasinnet finns kvar högt upp i åldern och kanske aldrig försvinner. Ibland går det hem men ibland är man den pinsammaste mamman i hela universum… Känner ni igen er???

Kattungar har ju gott om barnasinne. Så här kommer Ernst i trädgårdsrabatten.

Barn har i alla fall alltid sinne för bullar och kakor.
Här ser ni tre bullsugna barn framför ett skyltfönster.

Dom två senaste var inne för sent va?

Hejsan tjena igen
Jo, dom tva sista var visst inne forsent… Valdigt trist - jattefina bagge tva - men inboxen stangde 4 juni…
Ojdå. Det var ju inte meningen. Men jag får skylla mig själv som inte läser ordentligt. Lycka till med att utse vinnare.
Åh, typiskt… Men så är det om man inte läser ordentligt…. Lycka till ni andra då!
Vinnarna skulle väl presenteras senast den 6:e juni… Nu är det den 7:e.