Foto iFokus

Foto

Etikettmobiltelefoner
Läst 1527 ggr
MonisN
3

Era bilder redigerade i mobilappar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka fotoappar använder ni i mobilen? I min iPhone använder jag Pixlromatic, Snapseed, PS express och Camera+.

Den här har jag trixat med i Snapseed och minskat ner i PS för att bättre passa i forumformat.

Ladda gärna upp ERA redigerade mobil- och surfplattebilder här i tråden. Endast bilder redigerade i mobilen och surfplattan gillas. Nerskalning kan naturligtvis göras i datorn om bilderna är stora.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

MartinO
2

Då surfplattor använder samma teknik som mobiler, bör vi tillåta dessa bilder också.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

DesK
1

Den bilden är ju urläcker! Glad

/Désirée

MonisN
2

Självklart Martin! Jag tänkte inte så långtOskyldig

Tack DesKGlad

Ove555
1

Det är ett vackert konstverk Glad

MonisN
1

Tack ove555Glad

Jag hoppas få se många bilder i den här tråden!

[WickedAlly]
2

Litet bidrag :)

MonisN
1

#6 Vilken app har du använt? Är det ett filter med regndropparna eller ett fönster med riktiga droppar?

MonisN
1

Kryssaren Aida på besök i Göteborg, inte för 100 år sen utan för några veckor sen! I år kommer hon hela 18 gånger till stan. Hon är 193m lång och 27m bred. 61 andra kryssningsfartyg kommer också att besöka Göteborg i år.

Appar jag använt till den här bilden är Vintage Cam och Snapseed.

Ove555
0

Det låter intressant. Hade jag bott i Göteborg skulle jag nog försökt fotografera alla 61. I den lilla byn jag bor finns inte mycket sevärdheter att fotografera.

Det vore fint om man kunde få en förklaring vad man kan ladda hem för redigeringsprogram i mobilen och hur man använder något av dem

MonisN
0

Totalt blir det 62 fartyg i år.

Appar finns att hämta på appstore, både gratisappar och de som kostar en slant. Har du en iPhone så har du en icon i din telefon som tar dig dit. Dom jag för närvarande använder har jag nämnt i tråden.