Era bilder redigerade i mobilappar
Vilka fotoappar använder ni i mobilen? I min iPhone använder jag Pixlromatic, Snapseed, PS express och Camera+.
Den här har jag trixat med i Snapseed och minskat ner i PS för att bättre passa i forumformat.
Ladda gärna upp ERA redigerade mobil- och surfplattebilder här i tråden. Endast bilder redigerade i mobilen och surfplattan gillas. Nerskalning kan naturligtvis göras i datorn om bilderna är stora.

Då surfplattor använder samma teknik som mobiler, bör vi tillåta dessa bilder också.
Sajtvärd för Foto
Sajtvärd för Fågelskådning
Den bilden är ju urläcker! 
/Désirée
Självklart Martin! Jag tänkte inte så långt
Tack DesK
Det är ett vackert konstverk 
Tack ove555
Jag hoppas få se många bilder i den här tråden!
#6 Vilken app har du använt? Är det ett filter med regndropparna eller ett fönster med riktiga droppar?
Kryssaren Aida på besök i Göteborg, inte för 100 år sen utan för några veckor sen! I år kommer hon hela 18 gånger till stan. Hon är 193m lång och 27m bred. 61 andra kryssningsfartyg kommer också att besöka Göteborg i år.
Appar jag använt till den här bilden är Vintage Cam och Snapseed.
Det låter intressant. Hade jag bott i Göteborg skulle jag nog försökt fotografera alla 61. I den lilla byn jag bor finns inte mycket sevärdheter att fotografera.
Det vore fint om man kunde få en förklaring vad man kan ladda hem för redigeringsprogram i mobilen och hur man använder något av dem
Totalt blir det 62 fartyg i år.
Appar finns att hämta på appstore, både gratisappar och de som kostar en slant. Har du en iPhone så har du en icon i din telefon som tar dig dit. Dom jag för närvarande använder har jag nämnt i tråden.