En piga som ser ljuset
Väldigt vackert! Det första som slår mig är de bleka färgerna, och först tycker jag den är för blek / överexponerad. Men snabbt vänjer sig ögonen och skönheten stiger fram. Jag gillar den verkligen, ett tavelmotiv. Om det är något jag skulle velat ändra så är det nog mer färg, gillar de röda pigorna. Å andra sidan, så missar man då skönheten med de grälla färger du fångat här. Så slutbetyget blir klart över medel, och väl värt att bli uppäten av myggor för :o)
mvh Martin
Tack du! De bleka färgerna var som du sa också det första som slog mig, men jag valde att ha det kvar eftersom jag tycker det förmedlar den varma kvällssolen och stämningen. Borde göra en annan variant också med starkare färger :-)
P.S. Det kliar som bara den på armar, ben och i huvudet idag pga de förbaskade myggorna. D.S.

Jag tycker väldigt mycket om den här, färger, motiv, ljus, allt! Underbart vacker och stämningsfull. Skulle inte vilja ändra på något. Så roligt att kunna skapa en sådan vacker bild (avundsjuk)… Gillar även din logga! Grattis till en vacker bild :-) Skulle mer än gärna, ha den på min vägg… Mvh Åsa

Tycker den funkar fint oxå, svårt att välja…Gillar båda, massor…
Den här bilden är klart annorlunda, med nyckelpigan som viftar med frambenen mot skyn, mycket fin! Åsa
Väldigt svårt att välja. Tror att jag gillar den första trots allt.
mvh Martin
Du upphör aldrig att förvåna mig! Dina otroligt vackra macrobilder väcker verkligen känslor med sina underbara färger och perfekta kompositioner.
Wow.
Mvh Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#7, tack du snällaste Anna! Det betyder mycket att ni gillar den, då var det värt att bli uppäten av myggor för, som marnyman sa ;)