Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 987 ggr
Anfa
4

(M) Kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha konstruktiv kritik på den här bilden!

LFCFredda
0

En fin bild på en fin katt. Vet inte riktigt om jag gillar att svansen ligger så rakt på den, det känns inte naturligt. Men å andra sidan ser det lite kul ut så det kanske passar ändå.

Bra också att du fått bakgrunden suddig så katten framhävs mer. Till nästa gång kanske du kan välja en ändå lugnare bakrund.

JazzBass
3

Vilken trevlig kattbild! Gillar uttrycket och kompositionen, så när som på det svarta fältet (en matta?) i bakgrunden. Det stör då det krockar med katten. Den tekniska kvaliteten kunde också vara bättre, den är ganska brusig. Men överlag tycker jag du lyckats fånga en väldigt fin bild, fastnade direkt för den när jag såg den. Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

denstore
0

Måste säga att jag gillar svansen. Bryter lite mot standardbilden. Dessutom har jag själv en katt som ofta sitter med svansen rakt ut.:)

Anfa
0

Tack så mycket för era kommentarer!

Fotade kattungen hos en granne, tyvärr hade den nyss sovit så den var PIGG och hade lite svårt att sitta still mot en lugnare bakgrund Flört

Det fanns ganska dåligt om ljuskällor så var tvungen ha ISO 500, men ska se om jag kan försöka köra lite till brusreducering!