Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1637 ggr
Izzzyz
0

Spindel i närbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser husdjuren ut i vår sommarstuga som vi rustar….

USCH!!!

Saknar du motiv "bjorsa" så är det bara du hör av dig Flört 

// Tina

floppy
0

Nej fyyyyy vilken hemsk en… Blev en väldig snabb titt kan jag lova… :)

irma
0

mmm..dom är så härliga.. jag har sån spindelfobi men fotograferar dom ändå..så länge dom är stilla..rör dom sej så släpper jag kameran och springer :-)

Denna är jätte äcklig..känsliga varnas….

floppy
0

O dum som man e så måste man ju titta…. :) Hur vågar du??? Jag sku dö jag… *ler*

irma
0

det är med hjärtat i halsgropen,,det faktiskt lite bättre nu men rör sej spindeln så släpper jag kameran, oftast sitter jag på knä då dom är knähöjd. Men jag hittade en som satt på en björk, jag stod där och plötsligt så reste den på sej,,, jag släppte kameran och backade, men den gick bara bakom björlövet,,, jag höll kameran i remmen som tur var :-)
men sen när jag kommer in vill jag helst duscha för jag tycker det kryper på mej, eller när jag tittar på bilderna i datorn,,isch.. jag har skrämt många i min närhet med mitt skrik när det är spindlar,,särskilt om någon kryper på mej,,skit jobbigt.. men jag kan inte låta bli att fota dom i alla fall, en del har faktiskt vackra färger och sen fascineras jag av alla dessa äckliga ögon som dom har… isch…
laddar upp en bild på spindeln i björken.någon som vet vad det är för något? påminner om en kors spindel men jag tror inte det är en sådan..dom gör hjul nät..denna satt och lurpassade på sitt byte…

Vattnadal
0

Här är en liten krabat som satt i mitt köksfönsetr, mumsandes på en mygga.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

divansson
0

Ja som är livrädd för spindlar!! uhaa! fattar inte hur ni tål att vara så nära..ja so inte enns vågar ta i en fjäril.. :S

lucithecat
0

jag är också liiiiivrädd för spindlar men jag hittade denna krabaten hos mina förldrar på deras uteplats…kunde inte låta bli…men pulsen var HÖÖG när jag väl hade tagit korten…Hemlis