Foto iFokus

Foto

Etikettomsajten-ifokus
Läst 1178 ggr
Ylva-Li
4

Tips om rubriker

Får jag be de som lägger upp bilder på t.ex spindlar att skriva att det är spindel i rubriken? SkämsJag är dödligt rädd för dem och har fobi helt enkelt. Jag får som lite smått panik när jag klickar upp en tråd där det plötsligt är en stor spindel.
Kanske även med andra djur som folk vanligtvis är rädda för, som ormar?
Är ju bara att skriva typ (spindel) etc i rubriken, så vet man. Glad

Tack på förhand! Skrattande

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Andina
1

Bra idé tycker jag - eftersom många är rädda för spindlar och ormar. Glad

(Tack och lov är jag det inte själv.)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

MonisN
3

Här kan vi moderatorer också hjälpa till så snart vi ser att trådarna innehåller "läskiga" djur.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.

Andina
1

Bra MonisN! Då kan du börja att lägga in ordet Spindel e d i tråden "Provade lite macroFlört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

MonisN
0

#4 Redan gjortTungan ute

Andina
0

Du är en Qvicker! Tungan uteSkrattande Thanx!

MonisN
0

Ibland…. OskyldigSkrattande

Ylva-Li
0

Superduper! Fick drickan i halsen av den tråden. Skäms

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

MissInAction
1

Ja detta är en jättebra idé!! Jag vågade själv inte klicka tillbaka in i tråden för att skriva det nu senast då jag såg det… tur att någon annan var smart nog att starta en ny tråd!

Jag börjar gråta och får panik när såna där djur dyker upp på skärmen. Och har jag inte sinnesnärvaro att klicka bort tråden så blir det problem att fortsätta använda datorn. Det är rätt jobbigt faktiskt så det skulle verkligen uppskattas om man "varnade" när det gäller såna fobi-vanliga djur. GråterGlad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ylva-Li
0

#8 Du skulle ha sett hur jag höll på och paniktryckte på musen för att komma bort, scrolla ner från bilden etc. Måste ha sett skittöntig ut. TystSkäms

Jag önskar att jag inte hade sån fobi mot dem.. för de är säkerligen intressanta djur att se macro på.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

MissInAction
0

Usch det låter inget kul alls Rynkar på näsan
Fobier är ju irrationella rädslor, så visst, det ser säkert jättefånigt ut, men det kan inte hjälpas.

Hoppas att folk här är snälla och tänker på oss fobiker.
(Jag är faktiskt duktig ibland och stannar till och tittar, om den inte är alltför stor eller läskig eller har skrämt mig, och befinner sig på behörigt avstånd)

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

DesK
1

Jag förstår dig och jag har faktiskt tagit upp något liknande nån gång. Själv tvekar jag därför ofta att öppna trådar där det står macro, just därör att de ofta innehåller diverse olika läskiga kryp. Jag kan tyvärr inte alls uppskatta sånna bilder och ej heller bilder på ormar. Så bäst är om var och en själv märker sin bild med något som säger vad för bild det är som visas, men självklart hjälper vi moderatorer gärna till också, precis som Mona säger.

/Désirée