Förresten, söt hare (det lilla man ser iofs) :)
Nånting… någon slags larv, tror jag 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Djur och djur - det är åtminstone djurets hus 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Tänkte att jag kunde bjuda på något jag också! Längesen man var inne här, har helt glömt bort… Var ute i Pildammsparken här i Malmö, för nån dag sen och fotade lite fåglar, så tänkte bjuda på den här vita duvan! 
Denna tog jag för 2 veckor sedan. Upptäckte ett rävgryt i hästhagen så satte mej med kameran och väntade… och väntade.. Efter 3 timmar kom belöningen :) Verkligen värt all väntan när man satt 5 meter ifrån och dom inte upptäckte en. Blev tyvärr bara denna som blev bra då dom stack vid ljudet av min kamera.
Ni får se om ni ser den i mitten av bilden ^^
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Här kommer två bilder från oktober 2010. Ett gäng hjortar tyckte visst att mina föräldrars trädgård var ett bra ställe att vara på men stack så fort de såg att jag kom ut med kameran. Men efter en stund var de tillbaka och då var jag försiktigare. och fick till åtminstone två hyfsade bilder av dom.
På den tiden hade jag en D90 och ett gammalt sigma 70-200/2,8 som hade en tendens att bakfokusera. Ser man på bilderna i full Upplösning är det uppenbart att skärpan här ligger fel på den första bilden, men så här i litet format med lite väl vald skärpning pålagd så märks det inte lika tydligt. 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
WOW
Snacka om att djuret vet att det är iakttaget.
Fin bild.
#21 - Tackar!
Sekunden senare sprang det sen iväg…
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus