Är medveten om det höga iso:t, dock så tycker jag inte att någon av dom blev så brusiga + att jag tycker det är helt okej med lite brus i svartvita bilder!
Trevliga bilder! :-) Kul med svartvitt som omväxling till färg emellanåt, passar ju bra speciellt när motiven är i huvudsak svarta. Gillar uttrycket bättre i första bilden än i andra, blicken är mer fokuserad i den vilket gör att den känns intressantare. Den långsmala beskärningen funkar också ovanligt bra.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Jag gillar också den första, kanonbra bild och ett spännande utsnitt. Den andra är fin, men i jämförelse är den mer en bild på en fågel, den första har liksom lagt ribban alldeles för högt. Du konkurrerar med dig själv :)
Krra, krra. Älskar den första bilden jag med!
Många Goa Kramar
Annisangel
Precis som dom tidigare så håller jag med om att bild nr 1 är outstanding av dessa bilder. Tycker oxå att lite brus i svartvita bilder funkar bra.
Sen vet jag inte om det är min bildskärm här på jobbet eller om det är min syn det är fel på, men jag tycker mig kunna se lite rester av grönt i gräset på andra bilden? Men det är inget jag stör mig på, tvärtom så får det fågeln att sticka ut lite mer.
#3 #4 #5 #6 Tack så jättemycket!
#6 Det är 0% Vibrance i båda bilderna, jag ser absolut ingen färg, inte kompisen heller. :)
#6 Jag tror du har rätt för jag ser också ett grönstick i bilden. Efter en snabbkoll i PS så finns det gröna toner kvar i bilden som träder fram ännu mer om man ökar mättnaden.
Opsi daisy.. Fixar det nästa gång jg startar ps.
#9 Det är inte nödvändigt tycker jag, bilden gör sig bra med en gnutta grönt!
#10 Då får det vara!