(M) landskap
Snygg dimma på båda bilderna! Speciellt den andra tycker jag är jättefin, på den första stör jag mig lite på att det är en ganska tydlig vinjettering pålagd och som jag tror bilden skulle klara sig bättre utan, eller med en lite mer subtilt pålagd vinjettering.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Personligen tycker jag att motivet i bild 1 tilltalar mig mer, broar har något speciellt på nåt sätt. Men håller med #2 om vinjetteringen. Dessa är ju mest till att rama in delar av motivet och/eller leda in blicken i detsamma. Men i det här fallet blir det lite tomt i den centrala delen av bilden. Sen kan jag tycka att det kanske är lite för mycket väg i den, men ljuset och dimman gör bilden bra ändå. Jag hade nog fotat mer från sidan, men det är ju som med det mesta en smaksak.
Kan det måhända att det är Höga kusten-bron detta? Den har jag själv fotat vid några tillfällen, fast från parkeringen intill restauranten vid sidan norr om bron…

Fina bilder, men jag håller med om vinjetteringsfiltret, och dessutom måste bild två rätas upp. Ser ut som att alla husen håller på att ramla.
#4 tack för kommentaren!
Hon har fler blider på bron men alla foton är tagna när hon åkte bil så hon hade bara några sekunder på sig att ta några foton. Ja du har rätt, det är höga kusten bron!
Hade hon haft möjlighet hade hon nog fotat från alla möjliga vinklar! ^^
#5 ok, jag ska säga åt henne att fixa det! tack! c: