Norge, Hus som speglas i vattnet
När man kör i Norge uppe i bergen så ser man en massa roliga saker som speglas i vattnet vilket jag tycker är häftigt. Här är en av mina bilder där ett färgstarkt hus speglas i vattnet och lite annat.
Är en amatörforograf och blir oftast nöjd med mina bilder jag tar så därför kan det vara bra och få lite kritik så jag kan bli bättre.
Kamera, min gamla Nikon D40X
Lev och må väl
Mvh
Patricia och Hugo<3
En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se
Fin bild, men det kanske bara är jag, men jag tycker den är lite sned. Det känns som om den lutar lite åt vänster till. Men annars är det härliga färger. Gillar särskilt den röda stugan t höger.
Tack
Ja jag ser det med nu. Tycker det är så bra med såna här sidor man kan lägga upp bilder och få kritik. För det är så mycket man själv missar eller lägger inte märke till på bilderna man har tagit som kan vara störigt.
Lev och må väl
Mvh
Patricia och Hugo<3
En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se
Håller med. Är dock själv ganska dålig på att lägga upp bilder här, men jag skall testa lite.
Fin bild! Kunde dock rätas upp lite, som redan sagts ovan. Jag gillar de starka färgerna, men det gröna går lite för mycket mot turkost tycker jag. Om du har lightroom skulle du kunna prova ändra den gröna nyansen lite mot gula hållet, tror det skulle ge en något naturligare grön färg på grönskan. Annars väldigt fint fotat! 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Så himla fint! Nordnorge är verkligen jättefint. Tycker du har lyckats jättebra med att fånga en liten idyll
Det är nog lätt att bli lite lurad när man ser dels spegelbilderna i vattnet, och sedan så är det ju inte ovanligt att gräsmattor lutar heller. Men man kan nog gå efter huset när man rätar upp bilden, för hus brukar vara byggda rätt åtminstone 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland