Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 406 ggr
Kattapult
0

Myra i maskros

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en liten bild som jag gärna skulle vilja ha konstruktiv kritik på :).

Bilden är tagen med en Samsung GX-1L och ett 18-55mm objektiv.

Tänkte att jag skulle våga ta hård kritik denna gången ;).

neonrosa
0

Fin bild, men om jag ska vara ärlig så tycker jag att myran enbart stör.

Kattapult
0

#1 Tack :). Tycker du? Jag tyckte den gjorde bilden lite mer intressant ;). Men smaken e som baken. ;D

Viktoria-
0

Jo, bilden var fin. Men jag tycker också att myran stör lite. Och om jag inte skulle veta att det var en myra, så vet jag inte om jag skulle förstå riktigt vad det var.

irma
0

Jag gillar bilden, man ser hela maskrosblomman. Myran stör lite när den inte är inzoomad och för att få till det försvinner själva blomman. Är det blomman som ska vara huvudmotivet så stör myran lite, samtidigt så är det något som händer på blomman. Isch, blev ilte invecklat det här :-) men jag gillar bilden, den är skarp och du har fått fram den vackra maskrosen som verkligen är en vacker blomma (ogräs i mångas ögon).

du blev nog inte ett dugg klokare av mitt svammel gissar jag :-)

asakall
0

Fin bild, håller med övriga att myran känns som den stör bilden, hade varit en renare och snyggare bild utan den. Mvh Åsa

NinaToy
0

Myran är cool, men den är lite liten för att uppfattas som något intressant. Hade myran varit lite större så man verkligen såg den hade den nog varit mer intressant, fin bild i övrigt! :)