(M-H) kritik modellbild!
Jag tycker att färgerna var väldigt fina ihop och jag gillar även ljuset. Jag skulle önska lite mer liv i blicken dock! Och mössans kanter upptill gör att den ser inklippt ut (som ett vitt fält) 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jag skulle nog beskära bilden hårdare i överkant, jag tycker det är för mycket luft där, det tar bort fokus från modellen.
Hur tar man bort ett sånt här inlägg? såg nu att man bara fick lägga ut två stycken!
.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Man kan inte ta bort ett inlägg, men inom en timme kan man redigera innehållet. Moderatorer kan ta bort inlägg, eller snarare gömma dem så att de inte syns. Om man gör det med första inlägget i en tråd så blir hela tråden dold. Det gör vi i regel inte i trådar där andra har svarat redan, om de inte bryter grovt mot reglerna för iFokus.
Så du får lägga upp som mest fyra bilder för kritik per dygn, och enligt reglerna är det högst två inlägg med två bilder. Nu har du ju lagt upp fyra, och du har fått svar i alla trådarna, så jag skulle föredra att inte göra någonting, utan att du fortsätter posta i morgon om du har fler bilder som du vill lägga upp för kritik.
Det är ingenting som hindrar att du lägger upp en tråd som inte är för kritik och lägger så många bilder du vill i den. Reglerna för kritiktrådar är till för att det inte ska bli för rörigt och svårt att hålla ihop rätt kritik med rätt bild och för att inte fylla forumet för fort med trådar för kritik. Om du vill, kan du också be en moderator flytta en tråd som redan ligger uppe till en grupp som inte är för kritik, men så som det ser ut idag tycker jag att det är bäst att bara vänta med fler kritikbilder till i morgon om du vill lägga dem för kritik.