Modellfoto/linnea
Alldeles för överexponerad i mitt tycke och för mycket luft i överkant. Eftersom man inte ser hela modellen, kan man beskära hårdare, som det är nu är den liksom mitt i mellan helporträtt och ansiktsbild.
Riktigt fin bild, det är som att komma från 2000 talet till början av 1900… Häftigt!
#1 kul att hör andras åsikter om mina bilder! så tack för responsen:) Dock gillar jag beskärningen=)
#2 tackså mycket!:D
Himla fin! :) Gillar att hon ser så vit ut, otroligt vackert.
Dock gillar jag inte handen i sidan (gillar aldrig det, utan inte bara på henne.. :P) men har samtidigt ingen aning om var man annars skulle kunna ha den som gjort det mer i min smak ^^
Men somsagt, fin bild och vacker modell! :)
#4 roligt att du gillar den! gillar också att hon ser blek ut, de var liksom det som var tanken. inspirerades av twilight/vampyrer och ett rött äpple.
håller med dig om handen. gillar inte handen överdrivet mycket heller. Men tycker det funkar i bilden, för hon har en sådan stel pose som nästan går hem!
här är en till bild ur samma session
Gillar tvåan mycket bättre än ettan. Ettan är bra men tycker modellen håller upp axlarna för mycket och att hudtonen inte är helt naturligt. Tycker om grenarna på tvåan. Hade varit intressant att se en variant där modellen tittar på äpplet. Vad är tanken med äpplet?
-----------------------------------------------------
Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.
Ettan var intressant men jag gillar inte heller riktigt beskärningen och hållningen ser lite onaturligt ut. Jättebra uttryck hos modellen och fränt med hudtonen dock tycker jag den var ytterst lite för ljus. Den ena armen försvinner liksom.
Den andra tyckte jag var mycket bättre, perfekt beskärt, bra komposition, snygga färger. Kanske att den andra armen också borde varit med i bilden, så den inte hade blivit kapad.