Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 683 ggr
Ylva-Li
0

Större väska?

Sitter och kikar efter väska. Vill ha en man kan dra efter sig, som en resväska typ. Då jag kommer resa mycket med utrustning och det blir tungt för ryggen annars.

Kollade på cyberphotos lowepro roller.

Men frågan är hur det funkar med flyg. Vi ska flyga till Tyskland i sommar och jag ska då fota svärmors bröllop. Väskan ska alltså gå igenom som handbagage. Denna är något för hög.. 
Vi flyger med ryanair och deras mått är 55 × 40 × 20.
Väskan är 35,5 x 28,5 x 51 cm..

Känns som att 8cm är för mycket..

Finns det fler liknande väskor för ungefär samma pris?

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Men bra! Hittade en bättre av dem när jag skrivit..

Också lowepro. Men något mindre hög.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Hanna
0

Vilken nice!! :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Ylva-Li
0

Ja gillade den! Lowepro verkar stadiga och bra. och man får plats med laptop. Perfekt när man ska resa om den går in som handbagage! Enda är väl om jag lyckas komma under 10kg.. Heh.. Själva väskan väger 3.5kg. KAN bli väldigt tight..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Hanna
0

Oj, jisses amalia! :O Jag letar själv ryggsäck just nu ^^

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Ylva-Li
0

Det kikade jag på först.. Men jag kommer aldrig orka bära runt på en tung ryggsäck. Bara kameran väger en del.. plus obektiv, laptop. PUH!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[alezan]
0

Med all den utrustning du nämner i inlägg fem (om du har en "normal" laptop kommer du troligen inte under tio kilo i handbagage - framförallt inte på nitiska petimeternoga RyanAir - med en väska som i sig väger 3.5k.

Ylva-Li
0

Nej, troligtvis inte. Men går kanske att packa nåt i sambons handbagage också. =/ Får plocka det som är absolut nödvändigt. Heh.. Lätt? Icke.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||