Haha, vilka härliga bilder! 
Första modellen ser ut som hen tänker "blir det bra såhär?" och andra bilden fick jag mig ett gott skratt åt 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Gud så söta!! Jättefina bilder :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Förlåt min okunnighet, men är Puck av den där rasen som kattallergiker sägs kunna tåla? Något som börjar på F? 
Kluring om Ryssland
Aha! Jag tänkte först att de andra var såna katter, men jag är som sagt inget vidare på kattraser. Tycker de ser lite läskiga ut! 
Kluring om Ryssland
#9 Hihi ja, är man inte van vid deras utseende så ser de ju onekligen väääldigt annorlunda ut. :D
Men de är nog världens snällaste och gosigaste varelser. (iaf våra 5) Får ofta pussar och kattungarna stryker sin kind mot min när de gosar och spinner. Myyys.
Förresten. Hur ser de ut ljusmässigt på era datorer? På min skitskärm så är de jättemörka. (tills jag öppnar i photoshop..) Men på sambons bra skärm ser de helt ok. Någon annan fotograf sa att de såg mörka ut. Ser man hela öron osv? Så de inte blandas med bakgrunden?
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Uppenbarligen är de mysiga och goa eftersom de verkar vara så omtyckta
Åh vad jag saknar katterna nu.. eller särskilt en som vi hade när jag växte upp.
Ganska mörka tycker jag att de är men absolut inte för mörka. Du har ju både färg och personlighet i modellerna. För mig på medelbra skärm är kontrasterna bra 
Kluring om Ryssland
Katten i inlägg #6. Gud vilken vacker misse 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus