Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 596 ggr
Wuwie
0

Kritik Tack!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja veta vad folk tycker om mina bilder.. från Folk ja inte känner då de känns som man får höra bra kritik bara för att man är släk/vän…

Va uppriktig tack!

är nybörjare så har du tips på hur man kan bli bättre så pm:a eller skriv komentar.. :) TACKSAM!

Wuwie
0

:)

Wuwie
0

:)

MissInAction
0

Hej!
Mittenbilden tycker jag är finast för att den ger ett lugnare intryck än de andra två, som både har mer saker som händer i bilden, samt att blommorna är mörka - nästan dystra Förvånad Det hade nog varit häftigt att leka med effekter som får det att se ännu dystrare ut.. kanske. Oskyldig

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Wuwie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Missinaction!

här är en till!

MissInAction
0

Rätt söt, den sista bilden också Glad Gillar färgerna. Fast det vita drar lite åt lila va? Kanske är det meningen? Jag är så dålig på blommor! Skäms
Fast jag måste upplysa dig om att i kritiktrådar så får man lägga upp max två bilder. Så någon kanske kommer flytta på den här tråden till en annan kategori. Men då vet du iaf det till fortsättningen Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Wuwie
0

ojj de visste ja inte :S tack för att du sa..

JazzBass
0

Jag såg för en stund sen att det fanns fler bilder, men bra att du fick det ändrat själv.

Den första av de två kvarvarande känns något oskarp och motivet något tråkigt i mina ögon, men andra bilden är väldigt fin! Skarp, fina kontraster och inte minst en mycket bra komposition. Det är väl bara det där diffusa gråa fältet i bakgrunden som stör lite, men jag är inte säker på att det skulle vara bättre utan det heller. Snyggt! Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Wuwie
0

för å vara nybörjare så är ja väldigt nöjd själv å tackar iaf för all kritik (som jag själv bett om).. ;D