Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 1556 ggr
Deklol
11

Snail Male

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite studiofotografering med mig själv och några pick-up modeller jag hittade påväg från bussen.

DISCLAIMER: NO SNAILS WERE HARMED DURING THE MAKING OF THESE PHOTOS. IN FACT, THEY GOT MASHED FRUIT WHEN I RELEASED THEM BACK IN THE BUSHES.

Deklol
0

Och eftersom nästa bild visar lite "hud" så länkar jag istället för att direkt publicera bilden.

Bilden

Ylva-Li
2

Haha jag älskar dina bilder! Så galna och bra! :D

(Har du inte betalat TV-avgiften måntro? ;) )

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

MissInAction
0

Haha ja, jag tänkte också på TV-avgiften! Skrattande

Usch det där såg inget vidare mysigt ut, får jag säga. Slemmigt värre! Men en väldigt originell fotoidé och det fungerar, särskilt med alla färgerna!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Hanna
0

Roliga bilder!! Skrattande

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Deklol
1

Hehe Tack så mycket allihopa. Haha jag hade faktiskt inte sett den reklamen tidigare, men gud vad grabben fick till det där. :D

Ylva-Li
0

#5 Vet inte hur gammal du är men snigelreklamen gick när jag var barn. :D En sådär 20-25 år eller nåt sen. (Gick säkert senare också.)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Deklol
1

ahaa, 94 gick den. då var man 5 år, så det skulle kunna vara jag som sa det haha :D

MissInAction
0

Hmm jag har för mig den gick runt 2000 nån gång också.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ylva-Li
0

#7 Där ser man. :D
#8 Det är mycket möjligt att den gick igen sen några gånger. Det är ju lite av en klassiker.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Misarn
0

Hua vilken slemmig bild, hihi. Superkul bild Tungan ute

Hanna
0

NU läste jag rätt! Läst "Snail Mail" hela tiden. Hahaha. Måste börja läsa trådar på dagarna. Flört

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Deklol
0

#10 Hehe tack :)

I don't blame ya, man har sällan tid på dagarna och jag läser också ofta fel mitt i natten :P