En ängel i Stockholm
Vad tycker ni om den här bilden?
Vänliga hälsningar
Niklas
Hej Niklas.
Snygg bild, gillar den vinkeln. Jag skulle klona bort de störande gräset eller vad det nu är till vänster. Lättat upp skuggorna i ansiktet, modellens vänstra sida. Jag stör mig även lite på den svart klumpen bakom hennes rygg samt att hon visar hud mellan kjoll och linne. Jag ser att du placerat hennes huvud i gyllene snittet, jag skulle vilja ha en hårdare beskärning till höger.
//Stefan

Alltid svårt med bilder i solljus, blir ofta mindre smickrande skuggor i ansiktet.Jag skulle försökt hitta ett annat ställe alternativt skuggat henne med en skärm och använt en reflexskärm för att lätta upp ansiktet.

Stövlarna och benen blir lite utfrätta p g a det starka solljuset om man jämför med armarna till exempel
Tufft med den raka linjen hon sitter på

Skuggorna i ansiktet var ju si så där.. Och den där ''svarta klumpen'' bakom hennes rygg borde du ta bort.
Annars var det fint. 
Tack för kritiken!
Vänliga hälsningar
Niklas
Härlig bild, men som föregående talarare har sagt så skulle jag nog också vilja ha bort den svarta förtöjningsploppen (för det är väl fotograferat vid en kajkant tycker jag det ser ut som?).
Tycker att molnen bakom stövlarna som gör att de utfrätta stövlarna samt molnet går i ett förstör lite också, hade hellre sett molnfritt bakom stövlarna. Kanske inte så lätt att fixa i och för sig :o)
mvh Martin
Det är taget på Skeppsbron i Gamla stan så det fanns inte många fria fotograferingsvinklar. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas