Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 509 ggr
Bima
0

Hittade en 5 år gammal bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr så försvann alla foton från detta tillfälle efter en datorkrasch, men hade av ren tur kvar denna. Tyvärr är den i minsta laget, då den tyvärr är förminskad och jag inte har kvar originalet, men jag minns hur nöjd jag blev med den. Det är nära vän till mig på fotot, där endast nyss fyllda 18 och alltså hela 23 idag. ^^
Jag kommer ihåg att jag stod på en stol och hon satt på golvet i mitt dåvarande rum hos min farmor (där jag bodde för tillfället).

broderbluff
0

Usch ja datorkrascher är ett helvete, jag har nog förlorat några tusen bilder av sådant =/. Men bra bild, lite överexponerad pga blixten men annars gillar jag kompositionen.

Robert
0

Bima, bra jobbat med ditt mörka hår, lätt att mörkt hår försvinner i en bild. Synd med din krasch, har du backat med papperskopior?

Tänk på att:

Det du vill ha störst placerar du närmast kameran.

Hälsningar

Robert

Bima
0

Tack. Nej tyvärr, alla foton var digitala och låg på min dator. Hade inte ens en cd-brännare i den datorn.

Japp, fast här ville vi framhäva håret/huvudet för att hon ville visa sin nya frisyr och färg. ;) (numera har hon långt, blont hår *s*)

Robert
0

#3, vad synd om dina bilder.

Det jag menar med det du vill ha stort placerar du närmast kameran. Om man synar bilden kritiskt så har den stackars 18-åringen en väldigt stor hjärna i förhållande till axelpartiet. Det är väldigt få personer i världen som har det kroppsförhållandet.

Hälsningar

Robert

Fotord
0

Jag gillar udda vinklar och tycker inte att det stör direkt. Nu är jag något över medellängd och just den vinkeln är jag van vid. Det är farligare med vidvinklar väldigt nära ansiktet eftersom vidvinkeln inte är "naturlig", dvs näsor har en tendens att bli väldigt stora :-D