Katt som busar i täcket (4 bilder)

Vilka fina foto Bima! Gillar bäst nr 1 och 4, blev väldigt snyggt med just det mönstret på täcket:) Fast jag skulle inte alls vara glad över att det gått sönder då…

Haha vi har inga hela lakan kvar efter att ha haft råttor i några år och katterna gillar att göra ett litet hål större. *s*
Tack förresten. Gillar själv 1:an mest. ^^

Så ni är vana m a o:) Får man fråga vad påslakanet kommer ifrån, tycker det var jättesnyggt?!

Ja vi är ju det. ;)
Oh jösses, jag har faktiskt ingen aning, det är så gammalt och det är inte ens jag som köpt det. Fick det med mig när jag flyttade hemifrån eftersom det var det enda jag hade till det enorma täcket just då. *s*

Väldigt fina kattbilder =) Jag har själv inte lyckats få några bra bilder på min katt, hon gillar verkligen inte att bli fotograferad

Äsch då, jag som tänkte att det kanske möjligtvis var något man kunde leta efter nu också… täcket alltså:)

#8- Tack! :) Det finns några knep att använda sig av, t.ex. göra ett ljud eller locka med leksak/godis om man vill att katten ska titta åt ett särskilt håll t.ex. ;)
#9- Aha, haha ja tyvärr tror jag inte det finns och jag vet inte ens vart det kommer ifrån från början ens. ;)

Bima, fint jobbat. I första bilden uppfattar jag att du har haft en annan ljuskälla än i de övriga bilderna, skiljer ljusen åt?
Hälsningar
Robert

Tack! :)
Nej alla är tagna utan blixt och med hjälp av solljus, men han är på olika ställen (i två är han t.ex. under täcket) och då ändrade sig även ljuset.

Om du hade fotat i RAW-format så hade du kunnat justerat vitblansen så att den var densamma i alla bilderna. Nu går det att matcha kulörerna i Photoshop ändå.
Hälsningar
Robert