Kritik om makrobilden
Hej, skulle vara jättegulligt om någon kunde kritisera, eller kommentera något om hur bildens komposion, ljus o intryck blev bra.
Jag har använt mig av en Nikon D5000 med standard objektivet, 18-55mm nikkor
fotoinställningarna:
32mm brännvidd
bländartal: F/10
Exponerings tid: 1/200
ISO-200
Juliagrafi - en ungflickas jobb.
Snygg bild! =D
Bilden känns lite kontigt komponerad (staving?), men kan inte sätta fingret på vad som ska rättas till. Men som sagt, bilden är riktigt snygg, tycker jag i alla fall. ;-P
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Lite rörig men ändå snygg bild, känns nästan lite surrealistisk på nåt vis. Vackert ljus du har fångat också! Kul bildvinkel och bra med kameran precis vid marken. 
#1 - "Komponerad" är rättstavat, men inte "kontigt". 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
#2 Ojsan 
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Tycker ljuset och den varma känslan är jättefin, och att du har gått ner till marknivå gillar jag! Dock tycker jag bilden är lite rörig, ser inte riktigt vad allt föreställer.
Okej, det var typ samma som #2 skrev, men då får du det från två personer ;)
lite rörig men det blir faktiskt bra med tanke på ljuset :)gillade den väldigt mkt. tummen upp
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Vilken mysig bild! För mig känns det också lite surrealistiskt. Jag tänker på Alice: Madness Returns, ett datorspel. Jag kan nästan se figurerna hoppa omkring där bland grässtråna
Kolla in
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Tack så Jätte mycket, ska komma ihåg det till nästa fotografering!
Tack för ALLT!!! Är öppen för mer också… :]
Juliagrafi - en ungflickas jobb.