Kritik vatten
Bilden är väldigt brusig och känns lite sned. Vinkeln är inte den bästa men jag gillar det lite speciella ljuset och så är skärpan bra. :)

Mmm att bilden är brusig vet jag. Jag missade att sänka isot (klantigt). Har dock inte tänkt på att den är sned… =)
#2 Okej, om du har t.ex Photoshop går det ju att rätta till ganska enkelt. =)

#4 Bilden känns lite avklippt nertill, skulle kanske varit bättre att ha kameran stående. Annars bra fångat, och fast ljuset inte var samma som i bild 1 tycker jag det blev helt ok ändå. :)
Tyckte att den var cool, det gröna ljsuet vart finare men skärpan var bättre på bild 2 :)
Ball bild, men jag tycker fortfarande att den känns lite brusig, men det kanske är forumet som gör det?
Annars instämmer jag m #5, bättre i stående format faktiskt.
Skitfin bild. lite brusig. Men väldigt fin. Har själv tagit liknande kort.
Gjorde det i handfatet. Var väldigt krångligt att ta kort utan att kranen syntes. Vart har du fotat? (alltså i en skål, handfat osv) :)
Tycker första bilden var mysig men skulle som sagt må bättre av lite bättre ISO. Känns något underexponerad också.
-----------------------------------------------------
Nya bilder varje måndag, följ mig gärna på Facebook.
Hur har du fått ljuset sådär? Har du mörkat ner den efter bilden har blivet tagen? Tänkte att ljuset ser för dåligt ut för at frysa droppens rörelse. :P
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋