Snabb svar tack!
Hej! vet ni om den här kameran är bra?
Analog EOS-1N
Eller denna Nikon Coolpix s3100
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Jag vet inget om kamerorna hehe, men en analog kamera är inte att rekommendera. :3
1# Okej tackar! :D
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Om man vet vad man gör så kan det vara otroligt kul med en analog kamera, speciellt en bra proffsmodell som den du nämner, men om man saknar ambitioner att syssla med att framkalla negativ och sånt så tror jag man gör mycket klokare i att satsa på en digital systemkamera istället.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Den Canon-kameran är egentligen en riktig superkamera. Kostade en förmögenhet när den var ny, och tar egentligen inte sämre bilder idag än någon modern. Problemet är att det nog är en dyr kamera att lära sig på, om du inte redan behärskar grunderna. Har du den redan, eller har du hittat den i någon annons?
3# Vad r en analog kamera?
4# Vilken canon-kamera nej jag har hittat en annons>! kostar 1700kr tror jag!

Canon Eos 1N är alltså inte en digitalkamera där man direkt kan överföra sina bilder till sin dator, utan en kamera som man laddar med film, som sedan får lämnas in för framkallning. Du har nog mer glädje av coolpix-kameran om du mest vill posta bilder på nätet och liknande. Beror dock helt på priset.