(H) Bröllop
Gillar iden m inramningen, men det känns lite som om själva brudparet försvinner i allt det där runtomkring, tyvärr. Kanske om du ljusar upp dem, gör förgrunden mer suddig?
Eller kanske bara beskär den hårdare? Mer fokus på huvudmotivet. Att den är hård tycker jag inte, eftersom de står i skuggan.
Jag gillar oxå idén men tror snarare på en vinjett av något slag så fokus hamnar direkt på brudparet och inte "ramen". :)
Hade nog varit fint om de varit närmare. Med bara huvudena/överkropparna inrammade.
Jag tycker din idé med inramningen är bra och skapar smygkänsla, men med just den här ramen så känns grenarna för grova och tar för mycket fokus från paret. Att paret står i skuggan när ljuset är som hårdast är bra tänk.
Antar att du tagit många andra bilder också på närmare håll, så att ha någon bild från lite längre avstånd är inte fel.

#4 Jag tog nog nästan 100 bilder bara på den platsen så visst finns det på närmare håll och utan grenar också! Men paret som gifte sig tyckte denna var jätte fin och jag gillar den just för att den är lite annorlunda. Jag vill inte bara ta bilder "som alla andra" gör på bröllopspar.
Här är en annan variant, men jag tycker nog den ser lite slätstruken och "alldaglig" ut även om den är fin.