(H) Lilla Åke

Första bilden var hur fin som helst, andra bilden är lite småkänslig på sådana här ställen, då det finns många som har olika typer av möss som husdjur och då inte som föda åt ormar. Men : 1 gillade jag bildmässigt, hade dock croppat bort lite mer av det övre högra hörnet.
2# Tack, jo jag vet, därför valde jag att inte visa den i direkt i inlägget utan ha den mindre och även skriva att han äter möss. Så att dom som är lite känsliga får välja med att kolla eller inte =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
#3 personligen hade jag gärna sätt "Ormen Åke" i rubriken så jag slapp få en hjärtattack så fort jag öppnade tråden. hej ormfobi! ;-)
Jag gillar första bilden, men har lite svårt att hitta vart jag ska fokusera blicken. Blir lätt att blicken glider upp till den suddiga kroppen iställer för de skarpa huvudet.
Andra bilden får jag ingen direkt känsla för, tycker bara synd om musen. Skulle det däremot ha varit en "actionbild" där ormen precis var påväg att "anfalla" musen skulle den ha varit häftig (även om jag fortfarande tyckt synd om musen)
#5 Fast musen är ju antagligen redan död då den blev matad med :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
# 5 ja, men ormen måste väll ändå gapa och ta tag i den ^^
#7 Syftade mer på att det var synd om musen.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus