Era bästa bilder.

Den är bra, grattis!
När jag tittar på mina bilder så känns det till en början helt perfekta, sedan bara efter några dagar så tröttnar jag på bilden. Jag börjar se en massa saker jag kunde ha gjort bättre.
Idag, inte den bästa, men jag tycker bilden blev rätt häftig. En bukett med tulpaner med en elsladd till. Men nu ser jag att jag inte skulle ha toppen med av buketten i de undre lagren. Uäk, redan ledsnat…
Hälsningar
Robert

=/ jo man tröttnar lätt på sina egna bilder. Men nattbilden var en av de första bilder jag tog när jag började på Medieprogrammet.
Men som du säger, man hittar hela tiden saker om hur man skulle kunna göra det bättre.
Här har du fått till en bra bild broder. Vackert ljus och en fin inramning. Då tänker jag på trädens inramning som koncentrerar bilden mot mitten. Det som saknas är väl den naturliga blickpunkten där blicken stannar. Vassdungen i mitten finns där men den är inte tillräckligt isolerad för att "sticka ut" och dra ögat till sig.
Törs man ge sig in i denna tråden med alla duktiga fotografer, "visa dina sämsta biler" skulle vara lättare :-) Här är i alla fall en gammal brunn i Fågelsjö. Jag själv tycker mycket om denna bild oavsätt vad andra tycker, kanske för jag mins känslan i luften, fuktig kall vår-snö. Går på promenad, ser brunen knäppte 1 kort, och gick vidare. Hinken bredvid får mig att fundera…

#4, väldigt bra!
Robert
Bra Talkott. Mycket bra komposition och färgskala. En bild att ha på väggen.

Jättefina bilder, både #0 och #4, lite hemlighetsfulla och sagobetonade!

#4 din bild är jättebra tallkott, tycker om den skarpt
Tack alla! kul att ni gillar den:-)

#10: Mäktig bild . Den ser nästan ut som en kungskobra!

Håller med, ser ut som den ska attakera en när som helst

#10, fräckt, det blir ingen jätteförstoring antar jag ;).
#13, verkligen en höjdare.
Hälsningar
Robert

#13- en av de bästa kattbilderna jag har sett, verkligen orginell

#19, härlig bild med mycket känsla och bra ljus, men skulle man inte vunnit mer genom att ha lite mer av gubben i bild?
Jo, kanske det borde har varit lite mer kropp. Jag fotade i smyg för jag hade inge tillstånd att fota på hemmet. :P

:P inte bra inte bra ;)
Fantastisk bild! Vilken dröm att lyckas knäppa i rätt ögonblick.