Rätt fin faktiskt, men den hade vunnit på att få kattens ansikte skarpt. För att greja det måste man välja en enda fokuspunkt, som man lägger där kattens huvud är, annars kommer kameran att ställa in på det där den hittar bäst kontrast, och här var det trädstammen.
Detta är väl ingen kritik till bilden egentligen, jag ber om ursäkt för det, men jag tycker att katten ser tokläskig ut!
Det är nog dels det suddiga, dels ögonfärgen som jag tycker ser lite onaturlig ut och så kattens hela uttryck - så stelt och skräckinjagande. Jag hade sprungit all världens väg om jag hade sett det där, haha 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Inkanyezi, det var iof meningen att katten inte skulle vara i fokus. :)
MissInAction, men.. min kisse är inte skräckinjagande.. han är en riktig sötnos ju haha. Han tittar precis runt hörnet på trädet o kikar nyfiket på vad jag håller på med. Färgerna är inte redigerade. Men förstår vad du menar :)
Skickar med en annan bild på Saru (som kissen heter) Inte är han läskig! :)
HALLLOJJJ!
Min Flickr
Nä här ser han mer trevlig ut
Fast har du döpt honom till Saru så kan man lätt koppla till Saruman - ond trollkarln i Härskarringen 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#5 Åh, jag från västra Sverige säger också sarú hehe. ^^
Men jag dog av skratt när jag såg bilden, du har verkligen fått ett uttryck på katten som ser helt… "Huh?"-igt ut. Katten sticker upp och ser så härlig ut, sedan att den är ur fokus ger bara mer effekt, att det liksom "inte var meningen" att katten skulle komma med! Jättehärlig bild tycker jag!
Ingen kritik, ville bbara säga hur mcyket jag älskade bilden!