Svävande! :)
Jag och min kompis var ute och tog lite bilder en härlig vinterdag i december förra året.. Tog denna bilden på min kompis som blev suverän tycker jag! Vi har en förmåga att försöka hoppa på endel kort och just på denna bild så är vi vid en utkiksplats, och då blev den sån sån här bild.. :) Det enda jag har redigerat är en liten stentopp som syntes under hennes fötter. Men kan skicka med oredigerade bilden med.

En väldigt kul bildidé. Jag tror att den kan vinna lite grann på att ändra kurvan för kontrast, så att man ser lite mer i de mörkare delarna. Om du har råfilen kan det göras lite bättre än om man gör det på en jpeg, men det är lättare att se detaljer i bilden om det mörka blir en aning ljusare.
Kanske ett tema att jobba vidare på?
En kul bild du fått till här! Att du tagit bort stenen är bra, det gör mycket för intrycket som att hon hoppar utan skyddsnät långt ovanför staden. Tycker dock du ska försök redigera den lite och lyfta skuggorna i ansiktet samt räta upp den.
Bra och kreativt jobbat!
Räta upp vet jag inte, horisonten är lixom så, och husen är raka.. Men jag kan hålla med om att ansiktet är mörkt och även jackan..