Nybörjare i fotoshop

eller vilken kritik som helst naturligtvis :)

90 som kollat och ingen som har någon kommentar, vad som helst. Är jag helt ute på fel spår och borde testa något helt annat eller ???
personligen tycker jag bara det ser konstigt ut..
Kanske skulle du ha lite mer i färg i bilden.?
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Enda gångerna jag jobbat i Photoshop var för tio år sedan så förvänta dig inga superord från mig
Om du vill att fokus ska hamna på vad de gör med de två närmaste datorlådorna så har du i mina ögon lyckats. Det är iaf dit min blick dras. Dock så tycker jag att ju mer jag studerar bilden (öppnade den i egen flik) så blir den bara konstigare och konstigare
Till exempel så har du lämnat prylen till vänster i färg, och några displayer är i färg. Men det mesta är i svartvitt.
Frågan är vad du tycker är viktigt i bilden och som du vill framhäva och göra mer intressant?
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Tack för feedback jag ska kolla lite och pilla lite så kommer det ett kanske ett nytt försök lite senare :)
Det ser jag fram emot 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jag tycker nog du ska köra lite mer färg på lådorna(om det går) Tycker det ser lite ut som tråkiga trälådor. Och du ska nog inte blurra dom 2 som sitter och håller på med den bortre lådan :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/

Jag tycker man ska passa sig för effekter. Just den där effekten var populär för många år sedan (90-talet) och man såg det i alla möjliga bilder i reklam och TV. Man tröttnar fort på sådant. Samma sak med t ex överprocessade HDR bilder.