(M) Kaniner som "pussas"
Asså ingenting är dåligt! jag får hjärtattack jag skulle pussa ijäl de! sviiin sötaaaaaaaaa! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG DÖÖÖÖÖÖR!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Gillart! Den har lite sådär änglaaktit i sig med kaninernas fluffiga päls. :) stör mig dock lite på de vita "punkterna/sakerna" i de högra hörnet :P
Snacka om Bingo. ;-) Riktigt små modeller ju. :O Funderar på hvis man skulle ha liiite mer luft under kaninerna, kan ta fel, men det känns som det behövs lite mer.
Är det albinosar eller ryssare förresten? :P
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
#2 kan de va höhäcken?
#3 Vita rödögda
Nämen gud så gulligt
En riktig fullträff tycker jag. Det jag skulle gjort är att ta bort lite brus, skärpa upp den något samt klona bort det lilla grå området uppe i högra hörnet. Mycket fint fångat!
Denna bild bör öppnas i eget fönster. (Högerklicka och välj).
Edit! Jag skulle rama in den också
#5 Ja jag hade tänkt göra en liten föstoring och hänga den i mitt rum =)
Håller med, supergullig bild! Absolut ska du göra en förstoring av den här och hänga upp på väggen. 
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Ett riktigt guldfoto
Smälter man eller! 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Känns som de mesta av skärpan kom på halmstråna nedanför, skulle gärna vilja se mer kontrast också.
Annars håller jag med de andra, jättefint & super-rart foto!
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Åh vilken söt och charmig bild :)