Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 2487 ggr
Hanna
9

Busiga hästar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute och fotograferade, och hästarna i hagen var minst sagt tråkiga. Skulle precis gå bort från hagen när det blev fart på hästarna, bara att springa dit och kasta upp kameran. Därav att inställningarna kanske inte blev de bästa.

Vet inte riktigt själv om jag är nöjd eller inte, vad tycker ni? :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

MissInAction
0

Roligt med lite action! Cool
Jag gillar att det är snö i bakgrunden, det matchar hästarnas färger. Lite suddigt kanske det blev men det gör ju inget, det är en ögonblicksbild!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Hanna
0

Tack :) Jo, det var i skuggan och kameran var inställd för att fota i solen. Glömde tillägga att denna bild är förminskad och har ändrat pixlar/tum när jag hade redovisning, vilket kan göra en del. Men kan hålla med om att den skulle kunna vara skarpare. Glad

[alezan]
2

Jag tycker motivet är super! Personligen tycker jag att ett bra motiv triumfar över teknisk kvalitet* så tumme upp Glad

* En liten förklaring på hur jag tänker; en högkvalitativt tekniskt bild med aptråkigt motiv blir liksom aldrig något annat än en högkvalitativt tekniskt bild med aptråkigt motiv medan en mindre kvalitativ bild med rätt motiv liksom alltid förblir en bra bild

Hanna
0

Tack så mycket för kommentaren alezan! :)

MissInAction
0

Instämmer helt med #3 Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Doglovers]
0

Jag instämmer absolut med de övriga. Störtskön bild och då kan man hoppa över det andra.

Inkanyezi
1

Jo, jag har tittat på den några gånger, och den vinner i längden. Den har det som saknas i så väldigt många bilder av gosedjuren.

Hanna
0

Tack å tack Glad