Fick fota med proffs!
Hej alla!
Foljde med en av Maltas basta fotografer, Kevin Casha, haromveckan nar han platade ett omslag till ett brollopsmagasin. Han ville att jag skulle ta bilder for 'behind the scene' och det tackade jag ju inte nej till!
Det var verkligen intressant att se honom i action. Kevin har hallt pa lange och hans arbets metod harstammar mycket fran tiden med film: han slosar inte pa antalet bilder han tar utan stravar efter att ta sa fa (men sjalvklart valdigt bra!) bilder som mojligt. Det gor att han har mindre att ga igenom nar han kommer hem till datorn (till skillnad fran mig som hade narmare 200 bilder att ga igenom med malet att salla fram 10!)
Han hade aven ett valdigt bra satt att kommunicera med modellen. Han skapade helt fantastiska nya vinklar genom att pa ett mycket lagmalt satt dirigera modellens kroppsprak och ogonblickar.
Jag smet in och knappte av lite kort mellan hans kamera byt. Postar en har. Mer finns pa min blogg: www.happysnappy.blogg.se
Anne
Mycket fina bilder på din blogg. Jag gillade särskilt hur du fångade hans regissering av händerna i luften. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

Kanonfina bilder:D Shit va kul det lät! måste erkänna att jag blev lite avis på dej!!:)
Anna