Kritik på hemsida
Hej allihopa.
Har gjort en hel del ändringar på min hemsida. Är nu såpass nöjd med den att jag vågar visa den för er. Jag skulle verkligen uppskatta konstruktiv kritik, både på hemsidan i sig (designen, lättnavigerad?, hur den ser ut i ert operativsystem mm) men även såklart på fotografierna.
Har hela tiden tänkt, hellre få riktigt bra foton jag är nöjd med än en massa halvdana. Kan hända att jag har gått lite overboard med fotona. Det är ju så roligt att visa sina foton.
Som sagt, alla kommentarer & kritik uppskattas!
Hej! Jag vill först säga att du har jättefina bilder! Finns några små detaljer, enligt mig, som du kan ändra/förbättra. Men annars gillar jag dom stakt.!
Sidan i sig tycker jag är lättnavigerad.
Nu vet jag inte vem du inriktar dig på eller du bara vill visa dina bilder :)
Och personligen gillar jag inte teckensnittet på "överskriften" men det är ju olika från person till person. Hoppas du inte tar illa vid eller något!
Lycka till med hemsidan :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/

Hej Leemland!
Tack så mycket för kritiken! Jag är jättenyfiken på vilka detaljer du tycker jag ska ändra/förbättra!
Typsnittet har jag hört att fler har reagerat på, eller nog mer färgen. Riktar inte mig till några speciella, mer än till andra som uppskattar mina bilder. Men designen på sidan vill jag ska vara "jag". Lite crazy & barnslig (skratt). Inte så himla strikt. Däremot är det ju tyvärr möjligt att jag tappar intresset från besökare om designen inte faller dem i smaken.
Jag tar absolut inte illa vid mig. Tvärtom, jag uppskattar all kritik!
Tack för hjälpen!
Bilderna på katten tycker jag är lite oskarpa. På bild nr2 är kattens vänstra öra lite oskarpt tycker jag :P Bild nr5 är lite suddig i huvudet tycker jag . Men det kanske är så att du vill ha de så eller så flyttar katterna på sig :P haha.
Och angående snittet, så behåll de som du själv vill, låt det reflektera dig :) Testa annars olika teckensnitt med behåll färgen :)
Annars gillar jag dina bilder :) Speciellt ögonbilderna :)
Lycka till :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/

Bild nr 2. Själv tyckte jag att det viktigaste var att fokusen låg på ögonen. Men intressant ändå. Något att tänka på i framtiden.
Bild nr 5. Jag kan faktiskt inte se att den är suddig…glasögon nästa? haha
Tack så jättemycket för din hjälp! Enda sättet att utvecklas är ju att få kritik.
Okej. Aja, hoppas du fick några tips iallafall.
Lycka till med hemsidan :)
/ J
Tycker du gjort ett bra jobb men jag tycker att storleken samt färgen på texten tar fokus från bilderna, så jag tappade snabbt intresset för sidan. Jag är lite mer för "sköna" och lugna färger som inte tar fokus från bilderna jag vill visa :)

Hej Amanda,
Hmm. Jag vill ju inte att folk ska tröttna på sidan & lämna den för tidigt. Jag får kanske plocka fram ett mer lågmält "jag" att visa på sidan.
Tack för kritiken!

Först & främst vill jag tacka för kritiken jag har fått. Jag vill ju ha så bra förutsättningar som möjligt. Vill ha en sida som är jag men vill inte skrämma bort folk heller. Det gäller att hitta en balans.
Det var många som reagerade på fonten & färgen på fonten. Har nu tonat ner det lite. Tycker att det blev lite mer stilrent men fortfarande jag.
Är intresserad av att höra vad ni tycker.
Mycket bättre! Det blev mycket snyggare, och bilderna "poppar" fram mycket mer! 

Tack så mycket! ^^ Jag tycker också att det blev bättre & det är fortfarande "jag"