Vilka supersnygga bilder ni lagt upp!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Bubblor är härliga! Jättefina bilder! Har tyvärr inga bilder att visa, men det kanske kommer så smånigom :)

Fräscha bilder, man riktigt hör bubblorna i den första bilden!

Fina bilder! gillar allihop :)

Häftiga bubblor ni har lagt upp här. Så underbara färger.
#10 Väldigt fint kort. härligt med droppen sådär mitt i blomman. jag gillar att blommorna inte är så jätteskarpa.
#11 Tack så jättemycket, är helt nybörjare på det.. Glädjande att höra att den blev fin :)
#13 Jag har inte sett den..:) Fin!
Jättefräcka bilder! Något bra tips på hur man lyckas ta fina kort på bubblor? Jag måste testa det idag. :D
#18 Åh!! Den gillar jag :D
#19 Tack!! Tyckte också den blev häftig.

Måste säga att gröna bublor var bäst av de la upp :)
men det min åsikt ju :)
Mvh\\\John-A.A
jag tog bubbel bilder idag . på såpbubblor. är tyvär på fel dator för att kunna lägga uppp nångra . jag ska nog göra ett nyss försök imorgon om någon kan blåda dom åt mig.
bubblor är så roligt att fotografera!
Fina bilder ni har lagt upp!

Det skulle vara väldigt svårt att avgöra VEM som har tagit dom vackraste bubblorna. ALLA är ju lika häftiga. Jag blir så inspirerad att jag själv måste testa. Grattis till er alla för era bubblor.

Härlig bild, var har du tagit den? Har ett nytt Tamron 90/2.8 till min D200, som jag ännu inte testat fullt ut.
Bertil

#29 rätt enkelt , ta en cd skiva på med vatten och fota på 

Villken CD-skiva skall jag offra då. Beslutsångest
Bertil
#28 Verkligen läcker bild.
#31 Ta en inspelningsbar, billigast så :D
mvh Martin
annicakarlss0n: nästan lite läbbiga "bubblor", som såntdära kusligt Alien-Slem man ser i filmerna.
Och eftersom det verkar vara allmänt fritt att bubblicera sina bilder med bubblor på så gör baske mig jag det med :)
**
Stålmannen med sin SåpBubblePikkaDolla**

#31 Min cd-skiva gick inte sönder för ett år sen när jag gjorde så. ^____^