Skuggor
Den första tycker jag var riktigt häftigt. Kul med de olika färgerna på ljuset. Är det genom en bilruta?
Mvh // Johan
Det är ett vanligt foto tagit på kvällen. Skuggan till höger är en bil och det gröna är ljuset genom bilrutorna. Jag har använt gotic glow och dessutom justerat kontrasten. Den andra bilden är gjord på samma sätt.
#4.Det är en mental defekt som utvecklas vid för mycket fotograferande ;D. Bildseendet utvecklas efterhand. Ju mer du fotograferar desto mer ser du. Jag går ständigt och letar efter motiv, speciellt sådana som är lite annorlunda. Skuggor/speglingar/mönster/ytor/former osv. Då och då så hittar man något som är intressant.
Kul bild du har tagit. Skuggan ger liv åt fantasin. Flöjtspelaren med sina magra knotiga händer.. Det är bara 2 horn i pannan som saknas. Jag funderade lite på om bladen i ovankanten skulle vara med eller om det var bättre ut. Jag tror att de skall vara där för annars blir det väldigt tomt. Jag ser att du vänt på bilden och jag jämförde båda varianterna och tycker nog att orginalet är bättre. Då ser växtligheten och skuggan under stenen naturligare ut.

#0, verkligen bra bild, ser lite ut som tuffa gänget som står och väntar till vänster och kanske är det polispatrullen som dyker upp med sin radiobil??
Hälsningar
Robert
Visst e dom tuffa. 2 kaxiga 19-åringar och så jag.