Resultat av fotoutmaning #12

Bra val ! :) Grattis alla 3 :P
Grattis till er alla tre, och speciellt Petersen - vilken klockren bild! :D

grattis till alla tre :)
valde att stå över denhär gången, och jag gjorde rätt i det :)
så kreativ hade inte jag kunnat vara som de bidrag ni har skickat in :)
jättefina bilder verklgien :)
Verkligen stort grattis till de tre vinnarna! Bra och värdiga vinnare, inte lätt för Essgarde att välja kan jag tänka mig.
mvh Martin

Grattis alla! =) den som kom 3 är verkligen jättefin! =) mysig
Grattis! Tre väldigt värdiga vinnare :)
Grattis alla :D.
Det var väldigt bra val :)

Hej Anna !
Från hjärtat ett stort tack för att du uppskattade min bild från Dubai och gav den en fin tredjeplats.
Väldigt inspirerande att få tillhöra en grupp av utvalda fotografer. Inspiration att fortsätta leta efter det "perfekta kortet".
Än en gång, ett stort tack.
Bertil
Grattis alla tre. Vinnarbilden är bara såå underbar!!

Grattis alla tre! Riktigt fina bilder!:)

Petersen, när jag såg din bild, förstod jag att den skulle bli svårslagen.
Många GRATTIS till vinnarbilden.
Bertil
Många grattis till vinnarna. Fina bilder!

Petersen: hur mar barnet??
Grattis alla tre men ett speciellt grattis till den lille killen som kunde kladda ner sig såå mycket. Snacka om livsnjutare.

Bertil, det var så lite så, det var en välförtjänt placering, din bild var kanonfin och passade dessutom ypperligt in i kategorin! Så varsågod och grattis!:)
/Anna

Hahah vinnarens bild var rolig! :D
Grattis till vinnaren, sjukt fina bilder, älskade adobes bild ifrån Dubai..
Jaha, jag har varit bortrest några dagar och har visst missat detta. Tackar så mycket för era röster, det var ju lite kul faktiskt :)
Men nu misstänker jag att jag måste "göra något" va? Välja nytt tema eller hur funkar det, en ny tråd då också? Har tyvärr inte så mycket tid så all "hjälp" uppskattas.
Och tack igen!
Pyrst, grabben mår toppen, ju mer wild & crazy han får leka ju bättre mår han :) Badrummet efteråt var inget skoj dock, såg nästan lite läskigt ut efter vi duschat av honom hehe.
Visst hjälper vi dig gärna!
Kopiera nedanstående text, lägg in den i en tråd som heter "Fotoutmaning #13 - tema".
Byt även ut "tema" nedan (både i rubrik och det jag fetstilat) till det tema du har valt. Om du lägger ut tråden under torsdagen 17:e, så har man till 24:e kl 24.00 på sig att lägga in tävlingsbidrag, och sedan så har du ett par dagar på dig att välja ut de vinnande bidragen.
mvh /Martin
----
Fotoutmaning #13 "tema"
Jag har valt ämnet "tema" för den här veckans fotoutmaning.
Bilderna ska vara inne senast 24:e Maj och Vinnaren presenteras senast 26:e Maj
Lycka till!
Tidigare ämnen:
Utmaningen #1 Något gammalt
Utmaningen #2 Något ungt
Utmaningen #3 Solljus
Utmaningen #4 Kyla
Utmaningen #5 Bekvämt
Utmaningen #6 Mod
Utmaningen #7 Vårkänslor
Utmaningen #8 Människor
Utmaningen #9 Glädje
Utmaningen #10 Sorg
Utmaningen #11 Action
Utmaningen #12 Färg
Regler:
Bifoga en bild som ni tycker representerar temat. Alla olika tolkningar av temat välkomnas.
Max storlek på bilden är 800x600 pix.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna".
----
mvh Martin
Underbart, stort tack!
Men nu ska jag kasta mig i säng efter en lååång dags hoppande mellan flyg och tåg och buss och bil och jag vet inte vad :)
(Fixar denna imorgon)
Ja, och såklart får jag ju gratta mina 2 pall-placerings-kollegor. WOW vilka skott, Adobes hotel är ju helt makalöst och carins snäckbild spelar i samma division den med. Helt klart rent tekniskt ljusår bättre än min "Point & Shoot" som kanske triggade röster på ett "annat sätt".. just i detta sammanhang.
Tack igen :)

"Ja, och såklart får jag ju gratta mina 2 pall-placerings-kollegor. WOW vilka skott, Adobes hotel är ju helt makalöst"
Många tack Petersen.
Bertil