Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 716 ggr
Veduran
0

Ny här :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just kommit på att det är riktigt kul att inte bara ta kort, utan också försöka få fina bilder. Skulle gärna vilja höra vad ni tycker om den här bilden :)

Grimjaur
0

Tycker att grenar och vass(?) stör, bilden skulle behöva rätas upp också. Helt ok i övrigt.

Norrskenet
0

Ta bort datumstämpeln. Jag tycker att grenarna ger ett djup i bilden, speciellt dom i överkanten

Veduran
0

Oj jag som tycker att grenar och vass gör bilden ännu bättre men stor miss med datumstämpeln. Grimjaur: hur menar du när bilden skulle behöva rätas upp?  :)

Grimjaur
0

#3 Då ska du ha det så, det viktigaste är att du själv är nöjd. Om du kollar på "horisonten" så ser den ut att vara sned, men det kanske bara är en synvilla?

NinaToy
0

Fin bild, saknar en liten solnedgång eller nånting bara =)

Lakrits
0

Finns ju massor av sätt att sätta ihop en bild men du har ju en liten båt där så du kunde ju ha zoomat in lite för att få den mer i fokus. Fin bild är det iaf. inramningen är fin men kanske lite mycket vass.

/Mattias

[mingdie]
0

Jag tycker om din bild. Grenarna och vassen ramar in den bra och ger djup i bilden. Det enda jag skulle vilja säga är att horisonten ligger mitt i fotot. Jag skulle ha den lite längre ner eller upp.

Sedan håller jag med Norrskenet om att ta bort datum stämpeln.

Fin bild, tack för att du vill visa den och sist men inte minst, välkommen till forumet.

Mvh/Eddie

Veduran
0

Ok, tack för det ni sagt. Dags att gå ut och exprimentera och träna då :)