Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 880 ggr
dermot
0

Min nya kamera!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår (3 feb) när jag fyllde år fick jag en ny systemkamera! Skrattande

En Canon 600D, är extremt nöjd med den! Har ju fortfarande inte lärt mig allt, men jag pillar lite på den och läser manualer! :)

Den här bilden tog jag ikväll på ena fisken och ena äppelsnäckan. Blev faktiskt rätt nöjd! (har förminskat bilden, då den tar så lång tid att ladda upp)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Annisangel
0

Jösses vad snyggt!!!Skrattande Grattis till kameran!!

Många Goa Kramar

Annisangel

MissInAction
0

Jättefin bild! Älskar färgerna Glad Grattis i efterskott och lyllo dig som fick en så fin kamera Flört

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

dermot
0

#1 Tack så mycket Skrattande

#2 Ja, jag var jätteglad när jag öppnade paketet Skrattande Tack så mycket!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Martin
0

Grattis i efterskott, och grattis till en bra kamera! Ser fram emot många bra bilder!

mvh Martin

dermot
0

#4 Tack så mycket! Har inte fotat så mycket ännu (ca 500 bilder, he he he) men  visst ska jag visa några! Glad

// Anka

Martin
0

Har du tagit 500 bilder borde det finnas några bra i alla fall :o)

mvh Martin

dermot
0

#6 Mjo, mest såna där "övningsbilder" för att testa olika inställningar och så där, men kan visa några jag tycker om här. Sedan failar ju ljus och i visa fall bakgrund på några av bilderna. :)

Min brors ena dvärgbrahma (höna) i färgen isabella :)

// Anka

dermot
0

Min andra fisk :)

// Anka