Flying Birds
Tänkte ladda upp två fågelbilder, en fotade jag idag och den andra fotade jag för några veckor sedan!
Först ut är en Fiskmås. (Fotad idag) Det var bara en lyckoträff att den lyckades bli skarp, min kamera är riktigt seg på fokuseringen och dom andra bilderna blev bara pankaka xD
All slags kritik och kommentarer är välkommna! :)
Hälsningar / Photoniq
Ingen som vill kommentera? :)
Jodå, jag vill kommentera. Men ibland funderar jag faktiskt på att av ren princip inte kommentera inlägg där någon efter bara ett par timmar frågar om ingen vill kommentera eller har något att säga. Även om man ofta får snabb feedback här på forumet så är väl kanske 2 timmar lite väl lite att ha tålamod, lite mer kan vi väl kräva av varandra? 
Bild #1 gillade jag riktigt mycket. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar färgen på vattnet, men på något sätt gör det ljusa sitt till för att framhäva gräsänderna som jag tycker du fångat snyggt, gillar också att honans vingfärg återspeglas i vattnet! Vattenfärgen förstärker också det kalla intryck som isen ger, och kompositionen gillar jag skarpt då det är mest ledig yta i flygriktningen. Bra jobbat!
Vill du ha kritik på någon bild rekommenderar jag annars bildkritiktrådarna, tänk då bara på reglerna: Bara en bild / fotograf och dag, och maximalt 4 bilder / vecka.
mvh /Martin
mvh Martin
#3 - Okej ^^ Joo jag var nog lite otålig ;) Tack så mycket för din kommentar!
Gillar änderna jag också - har inget negativt om måsen heller, men änderna är i utklassningsstil bättre. Något sned kanske??