(N) Gerbiler
Tycker den första är söt men det r lite synd att fokuset är på morrhåren istället för ögonen men annars ättesöt!! Den andra bilden kan jag inte se :/ den kommer inte upp :/
Hmm den andra bilden vill inte laddas upp.. Aja får ta det en annan gång isåfall :) Tack i övrigt, ska prova att fokusera på ögonen nästa gång och se om det blir bärre :)
nu ser jag den andra också! :D Den andra bilden är absolut den finaste tycker jag!! :D Den är så himla söt och fokuset tycker jag är jättebra på den och det är inte så mycket spån i vägen i förgrunden ;D Tycker den är jättesöt!!! :D <3
Vad bra :) tycker också om den andra, tycker hon ser så charmig ut :) gillar båda på olika sätt, på den första äter hon, och på andra vet jag inte riktigt vad hon gör ;)
Hon är jättesöt på båda och det är väldigt söta ögonblick som du har tagit bilderna i men om man ska tänka på nåot så är det väl mest skärpan på den första och att man kanske inte ska ha så "mycket" spån framför (också på den första). Men annars är dem supersöta!! ^.^
med att inte ha så mycket spån framför, menar du att jag ska ha hö eller "inget" där då? tack s¨mycket i övrigt :) jag är jätteböjd, trots allt mina första "proffiga" bilder, annars har jag bara tagir med mobilen och sånt ;)
Med att inte ha så mycket spån framför menar jag att det kan vara spån där men man hade kanske kunnat platta till det lite eller ta bort lite grann för just nu skymmer det lite. Fast ju mer jag tittar på bilden så börjar jag tänka att det kanske ändå var "bra" att spånet är där :/ Jag vet inte :P Men båda bilderna är jättefina ^.^
Okej :) Städade deras bur idag, och tänkte ta bilder "utan" spån, men såklart ville dom inte samarbeta ;) får vänta ett tag, nu är ju lukten så nu och dom vill säkert "utforska" stället ett tag. Men tack i övrigt :)