Ny fotosajt?
Undrar om vem som helst kan starta en ny fotosajt ifocus utan att vara någon expert på fotografering, och vad är det i övrigt som gäller om man vill starta en ny sajt?

Du kanske ska ställa frågan i iFokus?
Här kan du kolla vad som gäller för att starta en ny sajt:
Om du vill Starta en sajt inom iFokus så ska du kontakta Niklas eller Staffan och diskutera det med dem. Detta är således inget som ska diskuteras här..
/Désirée
Men det skulle nog gå att göra saker så den här sajten blir lite roligare
#3 Ove
Har du några egna kreativa förslag? Initiativtagare som vill genomföra förbättringar torde sannolikt vara varmt välkomna att framlägga dessa. Tag gärna kontakt med sajtens värd MartinO och lägg fram dina förslag! Kanske du vill och kan bli Medarbetare här på foto i fokus?
Själv är jag lite för mycket nybörjare för att kunna inta en ledande befattning inom detta område.
Lycka till!
#4 Man skulle kunna ha en tråd där man gör inlägg om olika förslag för att försöka göra sajten mer intressant
Jag tror det är fritt fram för dig att skapa en sån tråd Ove!
#6 Om någon av sajtvärdarna tycker det också så gör jag kanske det 
#7 ove555, man måste inte ha vårat gillande för att skapa trådar. Om fourmet blir intressant och roligt är upp till medlemmarna. Det är ni som skriver och visar bilder och gör forumet till ett forum.
#8 Och du bidrar också ibland. Den där du tog med din 7D i kohagen tyckte jag var bra. Kanske vi får se lite bilder från Sveriges näst största stad också framöver? 
#7 Jag minns inte vilken bild det var, men tack ändå!