(H) Häst
Jättefin bild:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Denna bild kunde vara lite mer fokus på själva sadeln, det vet jag, - den är riktigt fint. Men jag ville mera att hästen skulle vara med och även ha lite mer luft.
Sen hittade jag ju ett roligt sätt att ändra färgerna på :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
1# Tack :D
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Varågod:D Har du en systemkamera som du tar med?
Union J and Jedward
Har en Nikon D90, 18-105mm glugg. Ska köpa ett 50mm vid ett senare tillfälle :P
-Albert Einstein
Okej
Union J and Jedward
Gillar bild 2 väldigt mycket. Redigeringen gillar jag också, ser lite ja vad ska man säga, gammaldags ut i färgen, lite matt men det gillas.
Tycker även om att hästen är ur fokus medans sadeln är i fokus. Det gör bilden intressant enligt mitt tycke. Bra jobbat!
7# Tack =) Ja, den blev ruskigt bra faktiskt =)
-Albert Einstein
Andra bilden gillade jag, himla fin. Annorlunda, intressant och vacker.
Den första ser jag dock som himla tråkig tyvärr.. Alla kan liksom ta en bild framifrån, mobil eller kamera spelar ingen roll typ, lika tråkig iallfall. Om du förstår? Hoppas de inte låter för hårt..
#9 - nej absolut inte! vill ha hård kritik! Tack =)
-Albert Einstein