Grönlandshundar
Oredigerade bilder tagna på några otroligt spralliga Grönlandshundar! :) (Fotograferade för ett skolprojekt)
Vill gärna veta vad ni tycker om dessa bilder ^^
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Är de inte lite underexponerade?
Gillar uttrycken annars.
Jo, en aning kanske.
Dock är dom oredigerade, så det kan lätt fixas. :)
varför inte lägga ut en färdigredigerad bild istället? Det är väl ingen större mening med att visa upp något halvdant och hänvisa till att bilden blir bättre med redigering?
#5 Varför och varför. Jag är en sådan person som inte är så förtjust i att redigera bilder. Men det är klart att jag kan göra det. :)
Dock svårt när denna dator är långsam som en snigel och inte har någon form av redigeringsprogram.
Och jag har inte hänvisat till att bilden blir bättre med redigering, jag sa att dem var oredigerade och att dem möjligtvis var en aning underexponerade.
Jag gillar första bilden och tycker att den fungerar mörk/underexponerad eftersom bakgrunden är svart. Hunden smälter in. Läcker bild, härligt uttryck och blick. Den kan du hänga på väggen :)
#7 Tack :)
Det växlade snabbt mellan molnigt och starkt solljus, därför kan vissa bilder ha blivit som dem blev.
Hejsan Riktigt härliga bilder på alla 3 hundarna. Fin skärpa och vackra färger. Jag tycker inte det gör något om bilderna är lite mörka. Du har fått med något som jag tycker är väldigt viktigt, och det är dom vackra ögonen. Snyggt jobbat ;0}
#9 Tack så mycket :)
Ja, dessa hundar och deras underbara ögon! :)