Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 2111 ggr
leemland
1

Nybörjarkamera

Vilken är en bra systemkamera för nybörjare? Hon har väldigt lite erfarenhet av systemkameror. Har bara testat min lite. :P

Hon har tittat på en Canon 1100d. Är det en bra kamera för nybörjare? Eller ska hon ta en annan modell? Är den nyare än 500d? Har bestämt att det ska vara Canon:P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cornelija
1

Canon EOS 1100D sägs ju ska vara en bra nybörjarkamera ;)

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg

[canonida]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en Canon 1100d och den är värkligen suverän! Jag älskar att fota, och är också en nybörjare, så för mig passar t.e.x en Canon 500d inte för mig. För ju lägre nummer ju proffsigare är den och ju svårare är den!

Och jag har läst mycket om Canon 1100d, och det sägs vara den bästa nybörjar kameran. Det har lätt meny också, och lätta instäningar! Glad

Om du är osäker på om 1100d är dåligare eller dålig, så är det inte det,  man kan lätt ändra ISO och Tidsexponering m.m.

Kna också ta SUPER vackra vatten bilder!

En bild jag har tagit med den. det är en bil, jag tog ISO 200 och 8 sekunder Tidsexponering, och tog pogrammet TV (tidsförval). Min blogg.  www.canonidaa.blogspot.com  src="http://foto.ifokus.se/js/lib/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif" alt="Glad" title="Glad" />