Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 540 ggr
SandraErikssonn
0

Fjärr/trådutlösare,

Jag har en canon 1000d och känner mig i stort behov av en fjärr/trådutlösare då jag tycker det är svårt att ställa in fokus vid tex självporträtt.

_Men jag kan inte hitta någon nånstans, någon som har tips?
_

Inkanyezi
0

Deal Extreme har olika varianter.

[Fibbe]
0

Finns även på tradera för en 50-lapp

Schnauzertik
0

Jag har en trådutlösare, canon RS60-E3 som ligger till ingen nytta efterom den inte passar till min nuvarande kamera, ska vad jag förstår passa till 1000D. Men sladden är bara 60cm så det blir lite kort för självporträtt.

Den kostar annars gratis.

Värd för Pensionärer

SandraErikssonn
0

#3, ska du sälja den?

Schnauzertik
0

Kostar gratis = Noll Kr. Är det nån som har behov av den kan de få den. (det är för små pengar för att krångla med)

Värd för Pensionärer

SandraErikssonn
0

Jag är intresserad! :)

Moalinn
0

Vill egentligen inte sno tråden, men det känns onödigt att fråga i en annan tråd när det gäller nästan samma sak.

Jag behöver en fjärr/trådutlösare som man kan ställa fokusen på (alltså autofokus när man håller ner knappen) till en nikon d7000, finns det något sånt?
Jag har letat men hittar bara den mest vanliga där man bara kan trycka på knappen utan fokusering.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Schnauzertik
0

#6 Ok tala bara om vart jag ska skicka den

Värd för Pensionärer

fotogymnast
0

Såg att du kanske skulle få en nu men annars har netonnet och dustinhome, där har jag handlat min och till en kompis i julklapp :)) Har då köpt till nikon, men finns en som jag tror är motsvarande till canon!