(N) Fotat lillasyrran
Detta är inte min bild, det är min dotter som tagit det. Men hon är för ung för iFokus ännu, bara 8. Dock har hon ett sällsynt bra öga för att ta bra bilder. Tja, det tycker jag iallafall, men jag är ju en stolt mamma…
Skickar upp en bild här från när vi var i Grekland i september. Storasyster valde en lite annan vinkel att ta kort på sin badande syster.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Vad månde bliva av detta barn? Så trevlig och annorlunda bild
Inom iFokus finns det väldigt många unga medlemmar, det är bland annat därför som sajten Barnens iFokus finns
Här på Foto har vi ingen direkt åldersgräns för medlemmar, som vill visa sina foton 
/Désirée
Jodå, hon vill allt bli medlem på barnens.ifokus, men mamma tycker hon måste bli lite bättre på att skriva innan hon börjar hänga på webforum. :) Det kommer nog med tiden.
Ebmfh
Trollcaféet
jätte fin bild :)

Jag kommer genast att tänka på att det har varit uppe till diskussion tidigare att ha en tråd med "Månadens Bild", och det här är ett exempel på en sådan bild som man faktiskt kommer ihåg. Det är riktigt riktigt bra jobbat.
håller helt klart med #4.
Verkligen en härlig bild!! Både det som man faktiskt ser av hennes kropp och av skuggan. Sedan tycker jag att det blir mer spännande dessutom när man ser vattengränsen
Har inget direkt konstruktivt att komma med, kanske att det vore kul att klippa bort ännu mer av kroppen så att man bara ser från t.ex. vaderna och neråt, och så hela skuggan. Men som sagt, jag tycker bilden är helmysig som den är!
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Micke: Haha, ja men visst! Fast jag har hängt här länge nu. :)
Tack för alla fina kommentarer, jag har vidarebefodrat dem till stortrollet, som tycker det är kul.
Ebmfh
Trollcaféet