Behöver du faktiskt det? Det här är ett skitsnyggt porträtt. Bra fotat och bearbetat!
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
Varför har du kapat huvudet? Annars en snygg bild.
Som #2 sa så är kapat huvudet det enda.
Annars riktigt snyggt och snygg person med! :)
Kan inget annat än att hålla med dom andra. Väldigt snygg porträtt :)
Något jag stör mig på är skuggan från hennes käkben på bakgrunden, käken ser konstig ut på grund av skuggan… (eller det är kanske bara jag som tycker det…
)
I övrigt håller jag med dem andra. :)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Riktigt snyggt , jag har inget emot det "kapade" huvudet alls, tycker det ger lite extra till bilden men gillar däremot inte skuggorna, annars riktigt nice!
tycker bilden var häftig i sig men skuggorna håller jag helt me dom andra :)
Men vänta nu här lite… Folk klagar på att de va jobbigt med den lilla avkapningen i denna tråden. Denna bilden som var så sjukt fin. Bra jobbat!
Men kolla ni på denna tråden så tycker folk att det ska vara månadens bild. Är det bara jag eller har ja så dåliga ögon för bilder???
http://foto.ifokus.se/discussions/4f0b0c5ad4ebea2deb0296a8-n-fotat-lillasyrran#discussions-1
Mvh Amel
#8 tycker helt klart att bilden var super :)
Smaken som baken då :D
Det finns en jättestor fördel med tajtare porträtt där man kapat lite av det mindre väsentliga: Modellens ansikte och speciellt ögonen tar upp större del av bilden och det ger bilden högre attraktionsfaktor. Det läste jag nånstans för nåt år sen, och jag tror det stämmer.
Nu när ni andra nämner skuggorna runt nedre delarna av ansiktet så ja, de kunde ha fåtts mindre uppenbara med längre avstånd till bakgrunden.
Det jag speciellt gillar med det här porträttet är att huden inte är så utslätad och varenda litet skönhetsfel blivit korrigerat, så som är så vanligt på modellfoton nuförtiden. Det gör att bilden känns äkta, trots den relativt kraftiga (men snyggt gjorda) bildbehandlingen i övrigt.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus