Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 521 ggr
Robert
0

Välkommen!

Hej, kul att du har hittat hit till Foto.iFokus!

Idag har det formligen exploderat med nya medlemmar, över 20 nya medlemmar. Hur hittade du oss?

Till dig som anslöt dig under året så ska även du känna dig hjärtligt välkommen. Och till dig som har varit med oss sedan tidigare så tycker jag och mina kollegor att det är väldigt kul att ha dig med oss. Du ger oss glöd till att fortsätta, tack för din närvaro och dina bidrag!

Till dig som fortfarande inte har hunnit botanisera dig runt på sajten vill jag uppmuntra dig till att ta kontakt med mig om du vill promota din fotosajt mer. Är du fotograf och har foto som yrke eller hobby så länkar vi gladeligen till din hemsida. Vi länkar även till företagare inom branschen och om din länk saknas så hör av dig till mig.

Är du fotograf till yrket eller sitter med i en fotoklubb så lägger vi gärna ut en artikel om dig eller din fotoklubb. Varför inte berätta om dig själv, hur du kom in i yrket, hur din vardag ser ut osv. Vi skulle tycka att det skulle vara jättespännande och få höra mer om dig eller din fotoklubb. I artikeln lägger vi ut länkar till din sajt och kanske kan det ge dig nya kunder eller fler medlemmar.

Självklart blir vi väldigt glada för att du länkar till oss. Vi kanske skulle kunna byta banner? Maila din banner till mig och du får vår i utbyte, robert@ifokus.se.

Väl mött, och jag hoppas att du kommer att trivas här på Foto.iFokus!

Hälsningar

Robert

PS. Trivs du sedan tidigare? Om du gör det tipsa gärna om oss till dina vänner och bekanta. Trivs du inte, skriv och berätta!

"Foto.iFokus ger dig mer!"

Robert
0

Till dig som tittade in idag så ska du känna dig hjärtligt välkommen.

När jag är ny på en sajt och tidigare när jag var oerfaren skribent så tyckte jag att det var obehagligt att lägga in frågor mm. Det kändes som alla tittade på mig när jag gjorde det.

Jag tycker inte att du ska ha samma känsla som jag har eller har haft. Dina inlägg ger mer liv till Foto.iFokus. Vi vill verkligen uppmuntra dig till att skriva här.

Känns det jobbigt för dig att skriva så tänk på att jag skriver som en kratta själv, hjälper inte det så skriv väldigt kort och bidra med bilder istället.

Hälsningar

Robert

Robert
0

Nästan 50 nya medlemmar på tre dagar!

Jättekul att ni har hittat oss! Om det är något vi kan hjälpa till med så hör gärna av dig via Forum eller genom att skicka ett meddelande.

Bästa hälsningar

Robert

Robert
0

I början av året var det 100 medlemmar registrerade på Foto.iFokus. Nu 1:a mars inleds medlemsantalet med 270 stycken medlemmar.

I början av året hade vi som mål att uppnå ett medlemsantal på 500 stycken till slutet av året, 2006. Nu tror vi att tidigare mål är lågt satt. Den starka tillströmningen till Foto.iFokus och artiklar som nedan gör att vi får skruva upp målsättningen. 

Sony Ericsson har Foto i Fokus, läs mer här.

di.se skriver Boom för digitala systemkameror

Har vi samma tillökningstakt som vi har haft hittills under början året så kommer vi att vara en grupp utav 5 000 fotointresserade medlemmar här på Foto.iFokus i slutet av 2006.

Min förhoppning och mål är att du ska trivas här på sajten.

Vi syns i strängarna!

Robert