Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 553 ggr
[Willuer]
0

(M) Hamterrrr ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog en bild på min systers hamster i sommras. Vet dock inte om jag redan lagt ut den! Hihi. Ja, kritik önskas då! :)
men aja, here it is:

[Bibbo]
0

Det är en super söt hamster du har där , jag har ju också hamster & vet hur svårt det är att fota dem , så jag tyckte bilden var fin.

[Willuer]
0

Jo, han e riktigt söt!
Ja, dom e ju inte precis stilla! :P
tack! :)

[Bibbo]
0

Det hade också varigt fin om du hade (du kanske har) låtigt honom vara pågräset & fotat , det är riktigt fint , att ha gräs i bakrunden & inget annat.

Men den bilden du har tagit är också jätte snygg :)

[134643]
0

Himelen är uträtt, annars är den super! Hamstar är inte direkt lätta att fota, själv har jag två råttor så jag vet hur svårt det är! ^^

Adrina
0

Smart val av dig & fota i skuggan när det är solljus. Det blir mycket finare färger & ljuset & skuggorna blir inte så hårda. Gillar skärpedjupet men hade gärna velat ha liite längre så det räckte till ögonen. Fin vinkel & bakgrund, stör mig inte på att himlen är utfrätt, det är ganska snyggt. Fina varma färger. Men om den varit lite ljusare hade du nog fått till ännu bättre färger på själva hamstern. Färgerna i bakgrunden är dock fina. Den är lite sne men det är rätt fint.

[Willuer]
0

Tack för kritiken allihopa! :)