Fotoutmaning #12 "FÄRG"
Stort tack till förstaplatsen till att börja med!:)
Jag har valt ämnet "FÄRG" för den här veckans fotoutmaning. Jag hoppas att det ska vara ett roligt ämne och att vi kommer att få se många färgsprakande bilder!!:)
Bilderna ska vara inne senast 12:e Maj och Vinnaren presenteras senast 14:e Maj
Lycka till!
Tidigare ämnen:
Utmaningen #1 Något gammalt
Utmaningen #2 Något ungt
Utmaningen #3 Solljus
Utmaningen #4 Kyla
Utmaningen #5 Bekvämt
Utmaningen #6 Mod
Utmaningen #7 Vårkänslor
Utmaningen #8 Människor
Utmaningen #9 Glädje
Utmaningen #10 Sorg
Utmaningen #11 Action
Regler:
Bifoga en bild som ni tycker representerar temat. Alla olika tolkningar av temat välkomnas.
Max storlek på bilden är 800x600 pix.
Lägg gärna till information om var, när och hur.
Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna".
MVH Anna

Ska snart lägga in, väntar på att vovven ska vakna!

Gissa om det var svårt att få till denna? Han var så trött att han knappt kunde stå på benen, men han var jätteduktig och jag hann ta ett kort :D När han kollar in i kameran :) Jag blir SÅÅ glad när jag ser detta kortet :)
Här kommer mitt bidrag, fotad idag.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Yikes! Kul tema, och snacka om att bidragen som hitills trillat in sätter standarden. Det blir nog inte lätt att utse vinnarna, eller att hitta ett motiv som jag tycker är värdigt att tävla med :o)
mvh Martin

#12 Ok har du satt kameran på en karusell???
Färg är ju ett ganska otydligt och brett ämne men det gör det ju bara mer spännande att se bidragen. Här är bilden jag kom att tänka på först då jag läste rubriken i alla fall.

Svårslaget !
Bertil

#20 underbar! Men otroligt BRA bidrag hittills, hemska tider att vara den som dömer…
Oj, läste lite slarvigt och missade att jag skulle haft en beskrivning till bilden. Men jag kommer inte på något, allt syns i bilden, grabben fick "fria händer" att leka med fingerfärg helt enkelt :)
Badrummets utseende efteråt ska vi inte prata om hähä.

#20 Bilden e ju helt underbar! Kan tänka mig det va en lycklig kille denna dag… :)

Här kommer min tolkning av färg :)

#35 Oj vilken underbar bild! Älskar den :) Vart ligger Toscana?

#36 Gillar verkligen din bild!

#42 Toscana ligger i Italien… norra delen har jag för mig men inte helt säker på det.
Oavsett: Riktigt läckra bidrag i det här temat och i vanlig ordning tycker jag det ser väldigt svårbedömt ut, kommer att bli spännande att ta del av resultaten så småningom. Jag har mina favoriter :o)
mvh Martin

Det blir inte lätt att utse en vinnare här ser jag. Så otroligt många fina foton!

Sista chansen att posta bidrag till fotoutmaningen idag!!